- Nieuwe opzet blog

Jaaaa, goed gezien!
De inhoud van EROP OF ERONDER: SURVIVAL OF THE FITTEST is inderdaad veranderd...
Vanaf 1 oktober 2011 staan alleen nog de 'Persoonlijke Notities' en het 'Logboek Medisch' op deze website.

Het merendeel van de 30.000 pageviews was vanaf juli namelijk vooral gericht op het wetenschappelijk en professioneel gedeelte, op de artikelen, onderzoeken, achtergrondinformatie, etc.
Dit soort informatie is vanaf heden te vinden in een afgeschermd gedeelte en wordt voorlopig alleen op aanvraag aan belangstellenden verstrekt.

Reden voor de opsplitsing is dat de professionele informatie deel gaat uitmaken van nieuwe MENTOR TOUCH diensten, producten en programma's voor (ex-)kankerpatienten en professionals als MOVE2IMPROVE! en CARE2CURE.
Optimistisch als ik ben, ga ik ervan uit dat mij nog tijd van leven is gegeven. Wie mij wat beter (...) kent, weet dat ik een deel daarvan graag besteed aan zinvol werk waarmee ik ook anderen kan helpen.

De afgelopen jaren heb ik mensen begeleid, gezonde mensen. Mijn persoonlijke, zeer indringende, ervaring met eierstokkanker en alle aspecten die daarmee te maken hebben, ben ik nu aan het ''vertalen'' naar een nieuw programma voor (ex-)kankerpatienten en hun naasten. In 2012 hoop ik hiermee van start te kunnen gaan.

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom deze nieuwe MENTOR TOUCH activiteiten?
Stuur dan je mailadres naar info@mentortouch.nl