- Silva Mind Body Healing Seminar

foto van Silva Methode Nederland.

Fantastisch inspirerend Silva-weekend in Rotterdam gehad met Dr. Laszlo Domjan.
In 2011 heb ik na mijn diagnose elke avond de alfa-oefeningen uit het onderstaande boek gedaan (dank je wel Claire voor deze tip!) en in januari 2012 heb ik deelgenomen aan de Silva Basis cursus.
Ja, het is echt mogelijk om jezelf en anderen met mentale kracht te genezen...
Ook dit weekend weer bijna ongelofelijke bewijzen gezien. Heeft het mij in 2011 geholpen? Ja! En daarom ben ik zo blij dat ik nu nog verfijndere technieken kan toepassen dankzij de Hongaarse arts en zeer ervaren Silva-trainer Dr. Laszlo Domjan uit Hongarije.



Dr. Laszlo Domjan werkt al sinds 1977 als arts en heeft vooral veel ervaring op het gebied van chronische ziekten. Sedert 1989 is hij tevens een zeer bevlogen Silva-trainer. Sindsdien leert hij mensen met gezondheidsklachten de inspanning van dokters met hun innerlijke geneeskracht te versterken. Hij heeft over de jaren diverse onderzoeken gedaan naar het effect van het bewustzijn op het lichaam. Hij geeft een wetenschappelijke verklaring voor de Silva Ultra Technieken en geeft talloze voorbeelden die het effect van de methode bewijzen.



Dr. Laszlo Domjan is al diverse keren door Silva International onderscheiden met prijzen en eervolle vermeldingen.
Voor meer informatie o.a.: www.silva.nl en http://ultramind.ws/
Aanrader om eens een gratis voorlichtingsbijeenkomst bij te wonen.