- Persoonlijke Notities

HAPPY  NEW  YEAR
zaterdag 31 december 2011:

Het jaar goed afgesloten voor mijzelf door een en ander op te schrijven in mijn notitieboekje. Te lang stil staan bij het verdriet, de angst, de pijn, etc. vond ik niet zinvol want vermindert het niet. De zon en het samenzijn met zusje spelen hier ongetwijfeld een rol bij. Alles lijkt luchtiger, vrolijker als overal om mij heen kleurige bloemen heen en weer zwaaien in een warm briesje en de bergtoppen prachtig afsteken tegen de strakblauwe hemel hier.
Voor 2012 hoop ik op gezondheid, vrolijkheid en liefdevol samenzijn. Op een goede uitslag van de CT-scan op 26 januari aanstaande.

donderdag 29 december 2011:
Geen longembolie, geen vocht achter de longen, geen bloedstolsels! BSE verhoogd. Wat veroorzaakt de druk op mijn borst en de steken? Hypochondrie?

woensdag 28 december 2011:
Krijg mijn terugblik op dit jaar niet goed in woorden gegoten en zie er daarom misschien van af het hier te plaatsen.
Vanmiddag naar de vervangend huisarts ivm de pijn in mijn borst die ik al bijna twee weken heb en helaas helaas niet vanzelf is over gegaan. Doorverwezen naar het ziekenhuis voor een rontgenfoto van hart en longen plus bloedonderzoek (o.a. ERP ivm stolselvorming). Deja Vu ... Precies een jaar geleden zat ik ook elke dag in het ziekenhuis.

zaterdag 24 december 2011:

F I J N E   K E R S T D A G E N


donderdag 22 december 2011 - 13.00 uur:
Sessie Reconnective Healing bij MC. Geen bijzonderheden, niets gevoeld...

woensdag 14 december 2011:
Uitslagen bloedonderzoek goed! Heel fijn. Maar ook: geen verklaring voor mijn buikpijn. Als het na het weekend nog zo is ga ik naar de huisarts. Stress?

zondag 11 december 2011:
Mooi weekend, mede vol gehouden dankzij fikse middagtukken... Mmm, goed om mezelf zo te verwennen...


donderdag 8 december 2011:
Laatste keer Mindfulness. Heb hier veel aan gehad en zal het zeker missen. Via de huisartsassistente naar het ziekenhuis voor bloedafname. Paar uur later onverwacht weer in het ziekenhuis, nu om R. te bezoeken die was opgenomen ivm terugkerend vocht in haar longen, 2 liter alweer na een week.

woensdag 7 december 2011:
Gebeld met claimbehandelaar Arbeidsongeschiktheidsverzekering ivm stand van zaken; ze heeft later deze week overleg met een medisch adviseur en de arbeidsdeskundige. Volgende week krijg ik bericht.
Gisteren de mentale knop weer eens bewust omgezet. Ik zakte te diep weg. Beslissingen genomen mbt cursussen en vrijwilligerswerk. Priorities First: herstel en heling. Gevolg: vandaag tomeloze energie! Zelfs nu kan ik die gulden middenweg (nog) maar niet vinden, het is of zwart of wit...
Grote verrassing: telefoontje van oude vriendin M. Fijn!


dinsdag 6 december:
She can deal with stress and carry heavy burdens.
She smiles when she feels like screaming, and she sings when she feels like crying.
She cries when she's happy and laughs when she's afraid..
Her love is unconditional.
There's only one thing wrong with her.
She forgets what she's worth!
Do like I did and pass this on, to every beautiful woman you know and remind her that she's unique.