- Persoonlijke notities

Vanaf dinsdag 23 augustus 2011:
Op vakantie!

 |








donderdag 18 augustus 2011:

Gestart met Core V272.

woensdag 17 augustus 2011:

Consult bij niet toxisch tumor arts. Intake aan supplementen en voeding doorgenomen; afspraak gemaakt voor een tweedaagse darmreiniging, voorafgegaan door een lever- en galreiniging (dit alles in september). Werd geadviseerd om ook een ozonbehandeling te ondergaan, maar daar wil ik nader onderzoek naar doen.

dinsdag 16 augustus 2011:
Langs de dreef had ik ze al zien hangen, de affiches met de tekst 'Kanker is Topsport', maar in een auto ga je te snel om bijschriften te lezen.

kankeristopsport_amy.jpg

Teken de petitie op bijgaande link!
http://petities.nl/petitie/ik-steun-tegenkracht-sportmedische-begeleiding-voor-kankerpatienten#tabs
Teken voor Tegenkracht

 





Vandaag in de Volkskrant op pagina V7 een artikel over de fotoserie Tegenkracht van Katrien Franken. Ik moest huilen toen ik de foto's zag. Kracht en Kwetsbaarheid ten top. Zo herkenbaar, zo hoe ik me vaak nog voel...
<><>
<>
<><>
ojm.png
Deze pagina, niet zijnde die uit de VK, is gedownload via Twitter in afwachting van een beter exemplaar
dinsdag 9 augustus 2011:
Nagenietend van het goede nieuws toch een afspraak gemaakt met een niet-toxisch tumor arts op 17/8 onder het mom van 'beter voorkomen dan genezen'. Zo veel mogelijk zelf het proces positief beinvloeden...