- Logboek medisch

vrijdag 1 april - 10.30 uur:  naar huis (na verwijdering van achtergebleven hechting van laatste buikdrain)

donderdag 31 maart:  buikdrain linksboven -vastzittend- verwijderd

woensdag 30 maart:  buikdrain rechtsonder verwijderd, voedingssonde verwijderd, start vast voedsel, zelfstandig gedouched

dinsdag 29 maart:  buikdrain rechtsboven verwijderd, maaghevel verwijderd, katheter verwijderd


maandag 28 maart:  gedouched door vk, rondje gelopen

zaterdag 26 maart - 12.15 uur:  van Intensive Care naar Zaal (1psk)


vrijdag 25 maart - 09.00 - 15.00 uur: operatie door dr Willemien van Driel, dr Fleur Rijcken en J. Lange (interval debulking surgery) met OVHipec-spoeling (ingeloot tijdens operatie): 2 uitzaaiingen in vetschort; gehele vetschort verwijderd. Radicale hysterectomie.
Slangen: 3 buikdrains, katheter, epiduraal (ruggemerg), maaghevel en voedingssonde


donderdag 24 maart - 11.00 uur: opname in AVL, voorbereiding operatie bloedlab (CA125 = 6), intakegesprek, inbrengen voedingsonde

donderdag 17 maart - Flevoziekenhuis / ass. oncologie gebeld ivm CA125 waarde:  10 (?!)

donderdag 10 maart - 15.00 uur: Flevoziekenhuis lab - bloedafname ivm CA125


donderdag 10 maart - 13.50 uur: Flevoziekenhuis - afspraak-4 met oncoloog dr. V. Lustig
Waarden van tumormarker CA125 niet binnen (!)

VRAGEN DR:
- Waarom verwijdering van baarmoeder als ik een tumor aan mijn eierstok heb?
- Kan ik vervolgchemo in lagere dosering krijgen?
- Wanneer en hoe zijn afwijkingen van 'het' protocol mogelijk? Is dat een kwestie van zorgverzekering?
- Als ik een verklaring onderteken dat ik geen verantwoordelijkheid / aansprakelijkheid / financiele claims leg bij wie dan ook voor uit te voeren niet algemeen aanvaarde behandelingen die ik zelf wil, dat ik mijzelf ahw als experiment zie, wat zijn dan de mogelijkheden? Kan een arts uit het reguliere circuit dat begeleiden?
- Als de nieren kwetsbaarder dan andere organen voor chemo zijn, kan er een preventieve tegenbehandeling tegenover worden gesteld? 

- Wat krijg ik tegen menopauze verschijnselen?

donderdag 10 maart - 10.00 uur: AVL - afd. opname gebeld ivm operatiedag; inzage gevraagd bij METC/NKI mevr. J. Amier in rapportage Ovhipec-studie > geen reactie!

woensdag 9 maart - 14.30 uur: AVL - ECG hartfilmpje

woensdag 9 maart - 10.30 uur: Flevoziekenhuis - bloedafname lab


dinsdag 1 maart:
- aanmeldingsformulier Ovhipec gemaild naar AVL;
gebeld met div. mensen (radioloog, statisticus) over stand van zaken Ovhipec

- inzage in rapportages Ovhipec-studie / METC-NKI aangevraagd bij dr. W. van Driel en A. Lechner